Тема: ОВОЧИ. ОГОРОД.
-якого кольору?
Діти повинні правильно вжити прийменники.
Дидактична гра «Що приготуємо?»:
Педагог задає питання, діти повинні відповісти. Якщо діти не можуть, то спочатку дається пояснення.
- «Що ми приготуємо з картоплі?» (Відповідь дітей - картопляний суп, картопляне пюре, смажену картоплю);
- «Що ми приготуємо з моркви?» (Відповідь дітей - морквяний салат, морквяний сік, морквяну ікру).
Ведеться робота над освітою відносних прикметників від іменників.
Предмети:
овоч, морква, картопля, буряк,
цибуля, помідор, огірок, перець, кріп, петрушка, горох, капуста, город, земля,
грядка, вода, гілки, коріння, листя, насіння, качан, стебло, салат, їжа, щі, суп ....
Ознаки: кольори - червоний, оранжевий, коричневий, зелений,
жовтий, чорний, бордовий і т.д .; смак
- кислий, гіркий; форма
- кругла, овальна, трикутна; поверхню - гладка,
шорстка, рівна, нерівна; отименние
прикметники - картопляний (а), огірковий (а) і т.д .; стиглий,
незрілий, зрілий, незрілий, смачний, несмачний, солодкі, соковиті, ароматний,
рум'яні, свіжі, консервовані, варені.
ДІЇ:
садити, поливати, збирати
(урожай), рости, цвісти, зріти, викопувати, зривати, мити, чистити, різати,
смажити, варити, солити, готувати, заготовлювати, їсти ...
Введення в тему. (Картинки із зображенням овочів)
Назвіть все це (картинки з зобр. Овочів) одним словом. (Овочі)
Які ще овочі ви знаєте?
Де ростуть овочі? (На землі, під землею)
Як збирають овочі, які ростуть на землі; на кущі? (зривають, зрізають)
Як збирають овочі, які ростуть під землею? (Викопують, 3. висмикують)
Назвіть все це (картинки з зобр. Овочів) одним словом. (Овочі)
Які ще овочі ви знаєте?
Де ростуть овочі? (На землі, під землею)
Як збирають овочі, які ростуть на землі; на кущі? (зривають, зрізають)
Як збирають овочі, які ростуть під землею? (Викопують, 3. висмикують)
Щоб виростити овочі і зібрати багатий урожай овочів
потрібно багато працювати на городі. Що нам потрібно для цього? Вивішуємо
картинки:
- Садити;
- Поливати;
- Прополювати;
- Рихлити;
- збирати врожай.
А щоб садити, поливати, розпушувати, нам потрібні допоміжні предмети (на дошку вивішуємо допоміжні картинки):
- Відро;
- Граблі;
- Лопата;
- Лійка
- Садити;
- Поливати;
- Прополювати;
- Рихлити;
- збирати врожай.
А щоб садити, поливати, розпушувати, нам потрібні допоміжні предмети (на дошку вивішуємо допоміжні картинки):
- Відро;
- Граблі;
- Лопата;
- Лійка
Назвіть їх і скажіть, що ними роблять?
Лопатою копають землю.
Граблями розпушують землю.
У відрі носять воду.
Лійкою поливають.
Лопатою копають землю.
Граблями розпушують землю.
У відрі носять воду.
Лійкою поливають.
Складання розповіді за схемой:
-якого кольору?
-який форми?
-що це?
-де зростає?
-який на смак?
-який на смак?
-що з нього можна приготувати?
Наприклад: «Це огірок. Він зелений, росте на землі. Огірок соковитий, смачний, хрусткий. Він овальний. З огірків можна приготувати огірковий салат. »
Гра «Підбери ознака»
Наприклад: «Це огірок. Він зелений, росте на землі. Огірок соковитий, смачний, хрусткий. Він овальний. З огірків можна приготувати огірковий салат. »
Гра «Підбери ознака»
Дітям
дається мовна інструкція: « Я буду називати овоч (виставляти картинку на
панно), а ви будете мені називати якомога більше слів про нього який він».
- Морква (буряк, ріпа, капуста) - (яка?) -
Смачна, хрустка, помаранчева,
велика, кругла, корисна, соковита, велика, дрібна ....
- Лук (огірок, помідор, часник, кабачок) -
(який?) - Смачний, хрусткий, червоний, великий, круглий, корисний, соковитий,
великий, дрібний, гіркий ....
Гра
«Чого не стало?»
Дітям дається мовна інструкція: «Я поклала на стіл 4 овоча. Подивіться на них і запам'ятайте. Зараз ви закриєте очі, я приберу один, а ви скажете, чого не стало».
Дітям дається мовна інструкція: «Я поклала на стіл 4 овоча. Подивіться на них і запам'ятайте. Зараз ви закриєте очі, я приберу один, а ви скажете, чого не стало».
Порахуй овочі: один
огірок, два огірка, три ..., чотири ...., П'ять вона горошина, дві ..., три
...., Чотири ..., п'ять ...
Гра «Назви ласкаво» (з м'ячем).
Дітям дається мовна інструкція: «Я буду кидати вам м'яч і називати овоч, ви будете називати цей овоч ласкаво і кидати мені м'яч назад».
Помідор-помідорчики; морква-морковочка
Огірок - огірочок; гарбуз - гарбуз;
Лук - цибулька; буряк - свёколка;
Часник - часничок; капуста - капустка;
Горох - горошок; картопля - картопелька.
Гра «Назви ласкаво» (з м'ячем).
Дітям дається мовна інструкція: «Я буду кидати вам м'яч і називати овоч, ви будете називати цей овоч ласкаво і кидати мені м'яч назад».
Помідор-помідорчики; морква-морковочка
Огірок - огірочок; гарбуз - гарбуз;
Лук - цибулька; буряк - свёколка;
Часник - часничок; капуста - капустка;
Горох - горошок; картопля - картопелька.
Гра «Один – багато»
Дітям дається мовна інструкція: « Я буду називати один овоч, а ви багато овочів. (Наприклад: будинок-будинки)»
Помідор - помідори
Огірок - огірки
Гарбуз - гарбуза
Кабачок - кабачки
Баклажан - баклажани
Мова з рухом «Урожай».
В город підемо, урожай зберемо. Марширують.
Ми морквинки натягаємо «Тягають».
І картоплі накопаємо. «Копають».
Зріжемо ми качан капусти, «Зрізають».
Круглий, соковитий,
Дуже смачний, Показують коло руками 3 рази.
Щавлю нарвемо ми трошки «Рвуть».
І повертаймось по доріжці. Марширують.
Гра «Назви сік, салат».
Дітям дається мовна інструкція: «Зараз я буду називати овоч. А ви будете відповідати який сік, суп, салат з нього можна приготувати».
Сік з моркові- морквяний
Дітям дається мовна інструкція: « Я буду називати один овоч, а ви багато овочів. (Наприклад: будинок-будинки)»
Помідор - помідори
Огірок - огірки
Гарбуз - гарбуза
Кабачок - кабачки
Баклажан - баклажани
Мова з рухом «Урожай».
В город підемо, урожай зберемо. Марширують.
Ми морквинки натягаємо «Тягають».
І картоплі накопаємо. «Копають».
Зріжемо ми качан капусти, «Зрізають».
Круглий, соковитий,
Дуже смачний, Показують коло руками 3 рази.
Щавлю нарвемо ми трошки «Рвуть».
І повертаймось по доріжці. Марширують.
Гра «Назви сік, салат».
Дітям дається мовна інструкція: «Зараз я буду називати овоч. А ви будете відповідати який сік, суп, салат з нього можна приготувати».
Сік з моркові- морквяний
Суп з гороху - гороховий
Сік з капусти - капустяний
Сік з капусти - капустяний
Дидактична гра «Склади пропозицію»:
Дітям дається мовна інструкція: «Я почну пропозицію, а ви продовжите його»
Огірок зелений, а ріпа ....... (Відповідь дітей - жовта);
Помідор круглий, а баклажан .... (Відповідь дітей - овальний);
Ріпа маленька, а гарбуз .......... (Відповідь дітей - велика);
Буряк червоний / бура, а огірок .......... (Відповідь дітей - зелений).
Дидактична гра «Встав прийменник»:
Педагог перекладає картинки із зображенням овочів або муляжі і задає питання.
- «Куди я поклав помідор?» .... (Відповідь дітей - на стіл / в кошик / в ящик);
- «Куди я сховав огірок?» .......... (Відповідь дітей - в корзину / в ящик);
- «Звідки я взяв моркву?» .......... (Відповідь дітей - з ящика / з кошика).
Дітям дається мовна інструкція: «Я почну пропозицію, а ви продовжите його»
Огірок зелений, а ріпа ....... (Відповідь дітей - жовта);
Помідор круглий, а баклажан .... (Відповідь дітей - овальний);
Ріпа маленька, а гарбуз .......... (Відповідь дітей - велика);
Буряк червоний / бура, а огірок .......... (Відповідь дітей - зелений).
Дидактична гра «Встав прийменник»:
Педагог перекладає картинки із зображенням овочів або муляжі і задає питання.
- «Куди я поклав помідор?» .... (Відповідь дітей - на стіл / в кошик / в ящик);
- «Куди я сховав огірок?» .......... (Відповідь дітей - в корзину / в ящик);
- «Звідки я взяв моркву?» .......... (Відповідь дітей - з ящика / з кошика).
Діти повинні правильно вжити прийменники.
Дидактична гра «Що приготуємо?»:
Педагог задає питання, діти повинні відповісти. Якщо діти не можуть, то спочатку дається пояснення.
- «Що ми приготуємо з картоплі?» (Відповідь дітей - картопляний суп, картопляне пюре, смажену картоплю);
- «Що ми приготуємо з моркви?» (Відповідь дітей - морквяний салат, морквяний сік, морквяну ікру).
Ведеться робота над освітою відносних прикметників від іменників.
Ознайомлення російською народною казкою «Вершки і корінці».
Запитайте, що можуть сказати про мужика і про ведмедя. Яким був кожен з них?
Розділи овочі на 2 групи:
- овочі, у яких ми їмо те, що росте в землі (корінці);
- овочі, у яких ми їмо те, що росте над землею (вершки).
Покажи і назви
частини: листя, стебло, корінець, хвостик, насіння, кісточки, шкірка, серцевина.
ГРА «Вершки і корінці».
Привет, друзья, я просто хочу использовать эту возможность, чтобы поблагодарить этого великого кредитного специалиста г-на Бена Ли, который помог мне с ссудой. Мне очень требовались 7 000 000 долларов США, поэтому меня представили г-ну Бену Ли, кредитному специалисту, поэтому я связался с его электронной почтой и получил сумму кредита в размере 7 000 000,00 долларов США. Я посоветую всем, кто нуждается в ссуде, обращаться по электронной почте: 247officedept@gmail.com. Или вы можете отправить его по телефону + 1-989-394-3740.
ОтветитьУдалить